Veiligheid kruispunt
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
Veiligheid kruispunt blijft voor fietsers van Emmastraat naar W. Alexanderpad een aandachtspunt. Weghalen van fietspad langs Prinsenhof maakt het kruispunt overzichtelijker. Het wordt daar echter ook drukker.
Aandachtspunt is dat verkeer op de Oranjelaan vaak “sportief vlot” van de Tuindersweg of Europalaan aankomt rijden en dan vrij plots met overstekende fietsers geconfronteerd kan worden. Daarom graag laatste deel van Europalaan al 30 km-zone maken.
De voetgangersoversteek naar Prinsenhof lijkt me niet wenselijk. Dit wordt een sluiproute voor gehaaste fietsers tussen spelende kinderen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
