Parkeerdruk Prinsenhof
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
Ik heb de reacties gelezen en sluit me bij de meeste aan. Hier en daar heb ik dat extra benadrukt door een like te geven. Het belangrijkste voor mij is dat er voldoende parkeerplaatsen blijven voor de bewoners van Prinsenhof. Met name bij slecht weer en bij een activiteit op het gemeentehuis in de avonduren is er vaak geen parkeerplek meer over voor de bewoners van Prinsenhof. Stimuleer de ambtenaren met het ov te komen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
