Parkeerdruk Koninginnehof
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
Ik heb de reacties gelezen en sluit me bij de meeste aan.
- Groenzoom tussen Oranjepark en Koninginnehof behouden ten behoeve van het woonplezier van beide kanten.
- Appartementen aan de kant van het gemeentehuis zodat de bewoners van de Koninginnehof kunnen blijven genieten van hun tuin.
- Denk zorgvuldig na over ruim voldoende parkeerplaatsen. De parkeerdruk is bijzonder hoog in de Koninginnehof. Met deze plannen lijkt dit erger te worden ipv te verbeteren. Zeker de bewoners in de autoluwe straat zijn afhankelijk van de parkeerplaatsen rondom. Geen auto in bezit is voor de meesten geen optie. Dus zeker voor (jonge) gezinnen en mensen die slecht ter been zijn is een parkeerplek vlakbij heel belangrijk.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
