Ga naar de hoofdinhoud

Oranjepark Pijnacker

Van "Ontwikkeling Oranjepark"

Ga naar het project

200 huizen betekent minimaal 400 auto bewegingen per dag. dat allemaal over de Oranjelaan lijkt ons wat veel, gevaarlijk en een minder woongenot.

De oversteek op de Oranjelaan vanuit het Prinsenhof is ongewenst. alle fatbikes, brommer en fietsen "razen" door het hofje waar nu veel jonge gezinnen wonen.

goed is dat er aan één zijde van de oranjelaan een fietspad komt.

waar blijven de auto's van de ambtenaren en bezoekers als de garage gebouwd gaat worden?

De huidige Emmastaat is al een sterk verouderde weg, zeker als fietser loop je daar risico.

graag een mogelijkheid om via een een éenrichtingsweg de oranjepark via het spoor (tunnel) te ontsluiten. direct naar d eN470 geen overlast in de kern.

vriendelijke groet Sander en Linda Bon

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien