Oranjepark
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
De garage die gebouwd gaat worden voor o.a. de ambtenaren, is die kosteloos te gebruiken(door ambtenaren)?
Mocht dat geld kosten dan voorzie ik alsnog dat alle p-plekken op het Prinsenhof(en) worden benut door niet bewoners van het Prinsenhof.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
