Gratis parkeren bij het gemeente huis in personeelswerving niet meer van deze tijd...
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
In personeelsadvertenties wordt onder "Goed om te weten" als eerste vermeld dat er gratis bij het gemeentehuis geparkeerd kan worden.
Gegeven andere reacties inzake de parkeerdruk lijkt het ons dat dit beter kan verdwijnen en dat andere mogelijkheden voor w/w-verkeer worden gepromoot:
- Gemeentefietsen voor gebruik metrostation-kantoor, voor wie 7 minuten lopen teveel is.
- Alleen 23ct km vergoeding voor dienstreizen en ruime vergoeding voor OV
- Dienstfietsen/e-bikes anschaffen met steun van de gemeente
Bovenstaande past ook beter bij het algemene overheidsbeleid om ov te promoten.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
