Gemeente huis naar andere lokatie
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
We hebben begrepen dat er ook plannen bestaan om het gemeentehuis te verplaatsen, omdat het nu of in de nabije toekomst te klein zou zijn.
De vraag is wat dit voor de huidige omgeving gaat betekenen als er op de plaats van het huidige gemeentehuis ook woningen gebouwd gaan worden. Wat betekent dat voor de huidig geprojecteerde ontsluiting en parkeer voorzieningen?
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van rob ijsselmuiden
Geplaatst door:rob ijsselmuiden
1 jaar geleden
Als er echt plannen bestaan om het gemeentehuis te verplaatsen dan kan je beter nu het Oranjepark niet bebouwen. Of houdt er anders rekening mee dat het gemeentehuis wordt uitgebreid zodat daar nu niet bebouwd gaat worden.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
