Beheerscommissie in voorbereiding op en tijdens de bouw
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
Graag wil ik mede namens andere bewoners er voor pleiten een bouwcommissie in te stellen met vertegenwoordigers van de bewoners, gemeente en aannemer(s) bijvoorbeeld
- om de te verstrekken bouwvergunning vooraf te toetsen of de belangen van de omwonenden voldoende geborgd zijn en
- om overlast tijdens de bouw in goede banen te leiden en over en weer uit te wisselen
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
