Beginsituatie in kaart brengen
Van "Ontwikkeling Oranjepark"
Ga naar het project
Graag sluit ik me aan bij een eerdere opmerking over monitoren van mogelijke schade door bouwverkeer en -werkzaamheden. Een nulmeting om huidige staat op te nemen lijkt me een goed idee.
Verder stel ik het zeker op prijs als men op deze manier de omwonenden op de hoogte blijft houden. Doe dat ook als er tijdelijke afsluitingen zijn.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
