Ga naar de hoofdinhoud

Inloopbijeenkomst: denk mee over ruimtelijke visie Oranjepark

Van "Ontwikkeling Oranjepark"

Ga naar het project

De gemeente werkt op dit moment aan een ruimtelijke visie voor Oranjepark. Hierbij kijken we onder andere naar de sfeer en uitstraling, de indeling van het gebied, het gebruik van de openbare ruimte en hoe Oranjepark aansluit op haar omgeving. We betrekken u graag bij de plannen!

Wat u kunt verwachten

Tijdens deze avond laten we u de concept visie zien en willen we graag uw reactie horen op bijvoorbeeld de kwaliteiten, sfeer, indeling van het gebied, het Oranjeplein en het kruispunt Oranjelaan/Oranjeplein. Medewerkers van de gemeente en van het stedenbouwkundig bureau staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en uw ideeën en suggesties in ontvangst te nemen.

Aanmelden is niet nodig

De bijeenkomst is een inloopavond voor iedereen die geïnteresseerd is in de ontwikkeling van het Oranjepark en/of daarover wil meedenken. Op deze pagina kunt u aangeven dat u de bijeenkomst wilt bijwonen. Maar aanmelden is niet verplicht. U kunt gewoon binnenlopen op een tijdstip dat het u uitkomt.

Datum activiteit: april 7de, 2025 van 16:30 tot 18:30.

Geregistreerden

4 geregistreerden

Activiteit datum en tijd

Deel deze activiteit